




















Γυναίκα
Finotti Novelo (1939)
1973 | 274 εκ
Μπρούντζος
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης | Συλλογή Αλέξανδρου Ιόλα
MCA.MMCA.C722
Δωρεά Αλέξανδρου Ιόλα
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Είδος έργου: Γλυπτό
Θέμα: Γλυπτική, Γυμνό
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ
Ο Novello Finotti ήρθε από νωρίς σε επαφή με το έργο του Rene Magritte και του Giorgio de Chirico, γεγονός που υπήρξε καταλυτικό για τη μετέπειτα εξέλιξη της καλλιτεχνικής του πορείας, καθώς μετά τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αφομοίωσε ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του σουρεαλισμού στη δουλειά του. Στη συνέχεια η κουλτούρα των χίπις, τα μανιφέστα τους, καθώς και η διάχυτη και απελευθερωμένη έκρηξη του ερωτισμού σημάδεψε τη δημιουργία του, η οποία χαρακτηρίζεται από το απρόοπτο, την ειρωνεία και την αμφισημία ως έκφραση της διχοτομίας τέχνης και ζωής. Η εννοιολογική τέχνη ,το Dada, η Arte Povera και ο Υπερρεαλισμός υπήρξαν επίσης κινήματα, τα οποία τον επηρέασαν βαθύτατα και στοιχεία τους αποτυπώνονται στα έργα του. Μέσα από απρόσμενες θεματικές συνυπάρξεις αλλά και μέσα από διαπίδυση ετερόκλητων τεχνικών και πολλαπλών αναφορών δημιουργεί έργα, συχνά μεγάλων διαστάσεων, που οι εικόνες τους είναι συχνά σαγηνευτικές και ελκυστικές, χωρίς να είναι προκλητικές.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
Ο Novello Finotti ήρθε από νωρίς σε επαφή με το έργο του Rene Magritte και του Giorgio de Chirico, γεγονός που υπήρξε καταλυτικό για τη μετέπειτα εξέλιξη της καλλιτεχνικής του πορείας, καθώς μετά τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αφομοίωσε ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του σουρεαλισμού στη δουλειά του. Στη συνέχεια η κουλτούρα των χίπις, τα μανιφέστα τους, καθώς και η διάχυτη και απελευθερωμένη έκρηξη του ερωτισμού σημάδεψε τη δημιουργία του, η οποία χαρακτηρίζεται από το απρόοπτο, την ειρωνεία και την αμφισημία ως έκφραση της διχοτομίας τέχνης και ζωής. Η εννοιολογική τέχνη ,το Dada, η Arte Povera και ο Υπερρεαλισμός υπήρξαν επίσης κινήματα, τα οποία τον επηρέασαν βαθύτατα και στοιχεία τους αποτυπώνονται στα έργα του. Μέσα από απρόσμενες θεματικές συνυπάρξεις αλλά και μέσα από διαπίδυση ετερόκλητων τεχνικών και πολλαπλών αναφορών δημιουργεί έργα, συχνά μεγάλων διαστάσεων, που οι εικόνες τους είναι συχνά σαγηνευτικές και ελκυστικές, χωρίς να είναι προκλητικές.